|
Aktualności

COVID - 19

Szanowni Pańtwo. 

W związku z sytuacją epidemiologiczną w krajum, uprzejmie prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Chcemy jednocześnie zapewnić Państwa, że w naszej firmie przez cały czas trwa proces produkcyjny i że dołożymy wszelkich starań, aby Państwa zamówienia były realizowane w najkrótszym możliwym terminie.

Dyrektor Zarządzający 

 

Bezpieczeństwo i stan zdrowia Naszych Klientów oraz wszystkich zatrudnionych w Hoffman Maszyny i Urządzenia Sp z o.o. Pracowników jest naszym priorytetem. Aktywnie monitorujemy sytuację związaną z koronawirusem i podejmujemy odpowiednie działania w celu ochrony współpracujących z nami osób.

Dlatego też od dnia 16.03.2020 zawieszamy formę sprzedaży bezpośredniej do odwołania.

PROCEDURA ZAMAWIANIA, PŁATNOŚCI I ODBIORU TOWARU:

  1. Proszę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo bądź za pośrednictwem sklepu on-line: www.hoffmansklep.com.pl

  2. Proszę ustalić  z osobą przyjmującą zamówienie formę odbioru - dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub odbiór osobisty (w przypadku odbioru osobistego winniście Państwo mieć świadomość, że może on nastąpić nie wcześniej niż za 21 dni, przy czym termin ten może ulec wydłużeniu ) Następnie proszę potwierdzić formę zapłaty: w chwili obecnej dopuszczalna jest jedynie przedpłata na podstawie wcześniej wystawionej faktury proforma lub, w przypadku klientów, którym przyznano kredyt kupiecki – przelew terminowy.

  3. Urządzenia na serwis prosimy dostarczać za pośrednictwem firm kurierskich (w ten sam sposób zostaną Państwu odesłane).

  4. Numery telefonów do kontaktu : 42 6844372, 42 6845397, 515 328 87

  5. Adresy e-mail do kontaktu: st@hoffman.com.pl, aa@hoffman.com.pl, pl@hoffman.com.pl, ip@hoffman.com.pl.

PRZEPRASZAMY ZA UTRUDNIENIA i PROSIMY O WYROZUMIAŁOŚĆ.